Pages

Tuesday, February 2, 2010

Sebarkan Ke Alam Maya

Salam dan selamat berjumpo laie. Kami pihak AJK Alumni yang cubo nak mengumpulan semuo budak2 SMASU/SMADHM, sapo2 yang ado kontek kawan2 tu, kasitau la yo. Jenguk blog ni dan join Grup facebook. Yang ponting, isi borang keahlian Alumni AL-HIKMAH. Bukan apo, sonang untuk kito simpan database kek mano semuo bekas2 pelajar dan apo yang dorang tongah buek sekarang. Memang kito merancang nak buek gahtering tapi kalau buleh biarlah mantap sikit dan ramai ahli yang aktif.

Tujuan kito buek Alumni ni pun untuk sambung balik geng2 lamo tak kigho la tuo ko mudo, janji ponah sekolah kek serting tu. Pado semua, mintak email gambar2korang yang terbaru kek alumnihikmah@gmail.com dan kalau ado gambar lamo2 maso sekolah maghin laie elok bagi sekali. Nampak la sikit perubahan eh tu kan. Kok maghin ghambut panjang sampai kono gunting kek Ustaz Rawi, skarang dah botak.ha camtulah..(mcm ceghito diri sendiri yo kan haha..)

(Nada serius) "dan kita jugak nak tubuhkan Tabung Alumni untuk kita membantu setiap ahli Alumni yang memerlukan. Visi kami untuk mendaftar sebagai persatuan yang sah dan insyaallah kalau ada rezeki kita nak tubuhkan Koperasi Alumni dalam projek jangka panjang agar dapat kita berhubung dan membantu sesama kita."

Umak ai loteh ckp KL ni :). Apo2 pon mintak semuo bagi kerjasamo kasitau abag, akak, adik, ombong, acik ko sesapo yg skolah situ maghin yo. Kerjasamo anda didahului dengan jutaan timo kasih daun keladi :)

Assalammmmualaikumm!


Azmi
Presiden Al-Hikmah

No comments:

Post a Comment

Listen to Quran